9.4.13

ENTREVISTES




Fa poc m'han fet dues entrevistes, la primera a un nou blog endegat per Lluís Bosch, també escriptor. El blog acaba de començar però ja va per la tercera entrada-entrevista (també n'hi podreu veure una fet a Francesc Puigcarbó i una altra a Enric H. March, ambdós blogaires de culte) i que serà molt interessant seguir, aquesta és filmada i tot. 


Aquí: http://humanoidesass.blogspot.com.es/2013/03/julia-costa.html

L'altra a la revista Lo Cantich, en aquest cas me l'ha fet l'amiga i escriptora Sílvia Romero:

Aquí: http://www.locantich.cat/search/label/Entrevistes

Sempre fa il·lusió que et tinguin en compte, la veritat. Gràcies a tots dos!

4 comentaris:

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

M'ha agradat que et entrevisti aquest gran escriptor i blocaire Lluís Bosch, sempre és un suport al teu gran treball, Júlia, les meves felicitacions i una forta abraçada, un petó.

Tot Barcelona ha dit...

Felicitats ¡

Xelo IProu ha dit...

Enhorabona Júlia!

El que em passa pel cap ha dit...

T'ho mereixes, Júlia. Estic contenta.
Enhorabona!